BaSys.cz BaSys.cz BaSys.cz

Pro Audio

Na ven

Na doma

Do auta
Témata Zavřít X

Frequently Asked Questions

BASYS CS-CO JSME SAFRA ZAČ??
SKUTEČNÍ A NADŠENÍ AUDIO SPECIALISTÉ!

BaSys CS

30 let nadšení pro kvalitní elektrotechniku, především audiotechniku. Oficiální české zastoupení značek BOSE, BOSE Professional, Pioneer, Pioneer DJ, Elac, Rotel, beyerdynamic, Midas, TC Electornic, Klarkteknik, ….bla bla

Kdo je BaSys CS?

Tým skutečných odborníků na zvukovou reprodukci, většina zaměstnanců vychází z vlastního zájmu o audiotechniku a elektroniku a disponují dlouholetými zkušenostmi jak v oblasti teoretické, tak i praktické. Máme za sebou stovky realizací v soukromém i veřejném sektoru, vlastní prodejny s možností prezentace drtivé většiny sortimentu a zkušený tým pro návrh a instalaci kvalitního ozvučení prakticky kamkoliv. Zvládneme cokoli od toalety (v rámci jejího ozvučení) přes katedrálu až po stadion! (zde odkaz na realizace…)

Kdo u nás pracuje?

V našem týmu najdete zvukaře, DJe, hudebníky, sportovce, auto tunery i zaryté nadšence hifi, umíme ozvučit stadion, obchod, kavárnu, divadlo i diskotéku, vytvoříme domácí kino nebo budeme asistovat při výběru vysněného hifi systému a to vše hlavně proto, že nás to strašně baví…(zde odkaz na tým…)

Kde sídlíme a jak pracujeme?

Disponujeme vlastními skladovými prostory i smluvním externím skladem, přímý a dlouhodobý kontakt s dodavateli nám zajištuje rychlou dostupnost zboží a případně i náhradních dílů a zároveň možnost konzultace případných nejasností prakticky ihned (mapa…)

Volejte : 234 706 700 : volba pro obchodní partnery vs. Koncové zákazníky eshopu.

Pište : info@basys.cz

JAK VYBÍRAT NA BASYS CS - STRUKTURA
STRÁNEK BASYS.CZ

Co jsou Témata?

Na stránkách basys.cz máte možnost zúžit nabízený sortiment na oblast, která Vás zajímá, vybírat můžete z okruhů Pro Audio, Na ven, Na doma a Do auta. Uložený okruh bude nabízený až do jeho případného zrušení na stejné záložce.

Musím se registrovat?

Registrace není nutná ani v případě nákupu, pokud se registrujete (přístup přes ikonu , získáte přístup např. do sekce s českými manuály, dále můžete být v případě zájmu informován prostřednictvím newsletteru o novinkách v sortimentu, o nových SW/FW update námi nabízených produktů atd.

Poradí mi někdo?

K dispozici je telefon 234 706 700, ohledně pomoci volte „B2C – koncový uživatel a „2“ technický dotaz…. Těšíme se na Vaše nové neotřelé otázky!

Co najdu v detailu produktu?

U každého produktu najdete záložky, které Vám usnadní orientaci:

- Kde koupíte : Automaticky generovaný seznam prodejců, kteří mají uvedený produkt skladem, nebo jej ve svém obchodě nabízejí. V případě obchodníků bez eshopového řešení zde najdete alespoň telefon a adresu.

- Detaily : obecný popis zařízení s krátkými doplňkovými parametry.

- Přehled : bodový výpis vlastností, obsahu balení a podrobnosti

- Recenze produkt : Pokud napíšete recenzi, zobrazí se po schválení zde.

- Uživatelský návod : Tato položka je viditelná pouze po registraci uživatele. Není nutné cokoli nakupovat, registrovat se a prohlížet CS manuály může kdokoli, nákup není podmínkou.

Co je to za barevný čtvereček?

V pravém poli je umístěno okno seznamující s dostupností a cenou. Dostupnost je symbolizována „semaforem dostupnosti“ :

- Zelená : obratem u vás – pokud objednáte do 11:30, vaší objednávku dodáme hned následující pracovní den.

- Žlutá – zelená : Zboží je k dispozici na externím skladě v zahraničí, dodací lhůta je v rozpětí 5-8mi pracovních dní.

- Žlutá – zboží je momentálně vyprodané, tlačítko koupit je nahrazené možností zaslat dotaz ohledně předpokládané dostupnosti.

- Červená – Zboží je nedostupné u dodavatele, nebo ukončené a čeká na přesun do sekce Archiv.

REALIZACE OBJEDNÁVKY, JEJÍ ZMĚNA
NEBO STORNO

Jak objednám?

Objednávku vytvoříte pomocí tlačítka „Koupit“ a následným vyplněním potřebných údajů. Po jejím odeslání Vám bude doručená na zadaný email rekapitulace obj. a potvrzení jejího přijetí.

Mohu obj. změnit nebo zrušit?

V případě požadavku na změnu nebo zrušení obj. nás neváhejte kontaktovat, můžete použít telefonní kontakt, dotazník v patičce nebo email info@basys.cz, popř. je možné rovnou odpovědět na obdržené potvrzení objednávky.

Jak probíhá zpracování objednávky?

V rámci aktuálního systému není možné automaticky posílat informace ohledně změn stavu objednávky, ale dle avizované dostupnosti v potvrzení objednávky bude zboží předáno spedici, která ve svém systému nabízí informaci ohledně jejího zpracování i možnost úpravy dodání.

Jak mohu objednávku zaplatit?

Na výběr je aktuálně mezi zasláním na dobírku, platbu převodem na bankovní účet nebo platbu kartou pomocí platební brány.

Kde se mohu informovat ohledně stavu zpracování mé objednávky?

Naprostá většina objednávek je zpracována v rámci termínu uvedeného na potvrzení objednávky, tedy v rozsahu druhého dne po 8 pracovních dní v případě uložení zboží na externím skladu.

Jak jsou zpracovány má osobní data?

Veškeré Vaše osobní údaje jsou zpracovávány dle příslušné legislativy, viz: https://www.basys.cz/ochrana-osobnich-udaju

DOPRAVA A OSOBNÍ ODBĚR OBJEDNANÉHO
ZBOŽÍ

Jakou službu používáte pro dopravu objednávek?

Objednané zboží je odesláno pomocí DPD a jeho pohyb můžete sledovat na stránkách dopravce. (odkaz)

Je možný osobní odběr?

Osobní odběr je v rámci aktuálních opatření možný po předchozí dohodě na prodejnách Basys.studio Praha (Link) a Basys.studio Brno (link)

Je k dispozici jiná možnost dopravy?

Aktuálně bohužel ne, připravujeme možnost využití Zásilkovny nebo i jiného pick up providera.

Veškeré podmínky a ceny dopravy jsou uvedeny zde: https://rmp.dpdgroup.com/015/basyscz

REKLAMACE OBJEDNÁVKY NEBO ZBOŽÍ

Došel mi poškozený balíček, na koho se mám obrátit?

Informujte nás prosím na info@basys.cz nebo na telefonu 234 706 700, volba B2C koncový uživatel a následně 1

Zboží mi nevyhovuje, potřebuji ho vyměnit popřípadě vrátit?

Prosím kontaktujte nás telefonicky, pokusíme se Vám vyjít vstříc. Pokud jste si jisti požadavkem na vrácení, odešlete kompletní balík zpět na adresu spol BaSys CS, Sodomkova 1478/8 , P-10, 102 00 spolu s informací ohledně rušené objednávky a čísla účtu, kam máme vrátit zaplacené peníze.

Pro vrácení zboží můžete také využít službu DPD Pick up. https://www.return-my-parcel.com/DPD-CZ/basyscz

Jak mám postupovat v případě poruchy zařízení?

Autorizovaný servis pro námi zastupované a nabízené značky zajišťují spol Bels a TS Nova, produkt můžete také zaslat na naši adresu Sodomkova 1478/8, P-10, 102 00 s popisem problému. V případě jiných potíží nás neváhejte kontaktovat telefonicky 234 706 700

Kontakty na servisy najdete zde: https://www.basys.cz/servis

POMOC A KONZULTACE PŘI VÝBĚRU

Neváhejte použít telefon 234 706 700, nejlépe se tak pochopíme a rádi Vás uslyšíme. Nechceme se schovávat za dotazníky a emaily, sami je nemáme rádi a jsme tu pro vás.

Ať už potřebujete komplexní informace ohledně vašich možností při realizaci svého přání nebo se jen chcete ujistit o konkrétní vlastnosti některého produktu v rámci výběru, jsme tu pro vás taky.

V rámci našich showroomů v Praze(link) a Brně(link) nabízíme ideálně po předchozí dohodě možnost prokonzultovat cokoli od BT reproduktoru po špičkové domácí kino a samozřejmě si jej vyzkoušet.

1

Porovnat produkt